Menu

GYIK (Gyakran Ismételt Kérdések)

Kérdése van? Műszaki segítségre, termékinformációra vagy pótalkatrészre van szüksége? Az alábbiakban megtalálja kérdésére a választ. Amennyiben mégsem, kérjük írjon az info@ferro.hu email címre.

Válasszon az alábbi témakörökből:

I. Jótállás, garancia
II. Szerviz
III. Tisztítás, karbantartás
IV. Alkatrészek, egyéb

 

I. Jótállás, garancia

  • Hogyan tudom bejelenteni a fogyasztói jótállás/ garancia alá eső terméket?

    Az alábbi linkre kattintva kérjük töltse ki a garanciális bejelentőlapot! Bejelentését követően munkatársunk hamarosan jelentkezni fog. Link: https://www.ferrohungary.hu/garancialis-bejelentolap.html

  • Milyen dokumentumokra van szükség a garanciális hiba bejelentéséhez?

    Az alábbi linkre kattintva kérjük töltse ki a garanciális bejelentőlapot, majd csatolja a vásárlást igazoló számla, valamint az érvényes jótállási jegy fotóját! Amennyiben a hiba látható (pl. csaptest hiba, szivárgás, repedés, stb), kérjük mellékeljen egy fotót vagy rövid videót a termékről. Kérjük vegye figyelembe, hogy a feltöltött mellékletek mérete max. 10MB lehet.
    Link: https://www.ferrohungary.hu/garancialis-bejelentolap.html

  • Meddig érvényes a fogyasztói jótállás/garancia?
    • Ferro csaptelepek esetén* a 24 hónap kötelező jótállást a gyártó plusz 36 hónap kibővített garanciával egészíti ki. A kibővített garancia a csaptelep szivárgásmentességére és a csaptelepház öntvényhibáira vonatkozik. A kibővített garancia kizárólag a termék dobozában található, a forgalmazó által hitelesített, gyári garanciajeggyel érvényes.
      *Kivételt képeznek a FERRO gyártmányú Basic és Bravo családok, amelyek esetében a jótállás valamennyi alkotóelem esetében 24 hónap.
    • Ferro termosztátos csaptelepek esetén a 24 hónap kötelező jótállást követően, a 36 hónap kiterjesztett gyártói garancia a csaptelep ház öntvényhibára vonatkozik.
    • Novaservis TITANIA és NOBLESS termékek esetén 60 hónap garancia érvényes a kerámiabetét tömítettségére, és szivárgásmentességre és 24 hónap kötelező jótállás minden egyéb alkotóelemre, alkatrészre és tartozékra.
    • Novaservis METALIA termékek esetén 84 hónap garancia érvényes a kerámiabetét tömítettségére, szivárgásmentességre és 24 hónap kötelező jótállás minden egyéb alkotóelemre, alkatrészre és tartozékra.
  • A javítás vagy alkatrészcsere után meddig érvényes a fogyasztói jótállás/ garancia?

    A garancia időtartama meghosszabbodik azzal az idővel, amíg a hiba bejelentésétől a tényleges hibaelhárítás meg nem történt.

  • Mennyi a várakozási idő, amíg a szerviz kijön és megjavítja a terméket?

    A bejelentést akkor tudjuk rendszerünkben rögzíteni, amikor minden szükséges dokumentum és információ beküldésre kerül. Szervizcsapatunk országosan, régiónként végzi munkáját, kollégáink igyekeznek a lehető leghamarabb elvégezni a garanciális szervizmunkákat. A várakozási idő a jogszabályban előírt 30 napnál minden esetben rövidebb.

  • Le kell szerelni a csaptelepet a javításhoz?

    Nem, a szervizmunkát kizárólag a beépítés helyszínén, felszerelt termék esetében tudjuk elvégezni.

  • Mit kell tenni, ha a fogyasztói jótállás/ garancia alá eső termék nem javítható?

    Amennyiben szervizünk megállapítja, hogy a termék garanciális és nem javítható, úgy jóváhagyja a cserét, melyről emailben tájékoztatást küld. Ebben az esetben jóváhagyó emailünk tartalmaz minden, a cserére vonatkozó információt.

  • Mikor nem garanciális a meghibásodás?

    A garancia kizárólag a Ferro Hungary Kft. által forgalomba hozott, Magyarországon vásárolt és beépített termékekre érvényes. Nem érvényes a jótállás/garancia, amennyiben a vásárlást a vásárló nem tudja érvényes számlával/ garanciajeggyel igazolni, illetve, ha a termék hibáját a beépítési és használati útmutató előírásainak be nem tartásából, a nem szakszerű beépítésből, vagy a nem rendeltetésszerű használatból/karbantartásból ered. A beépítés és beüzemelés előtt minden esetben olvassa el a termék dobozában található gyártói útmutatót!

II. Szerviz

III. Tisztítás, karbantartás

  • Mivel lehet tisztítani/fertőtleníteni a csaptelepeket?

    Kizárólag semleges tisztítószerekkel, szappanos vízzel tisztíthatók a csaptelepek. Tisztítás után bő vízzel el kell távolítani a tisztítószer maradványokat, majd puha, száraz kendővel áttörölni a csaptelep felületét. Maró hatású, savas vagy lúgos, tisztítószerek, valamint szemcsés súrolószerek kerülendők, mivel ezek a csaptelepek felületét károsíthatják, ami a jótállás/garancia érvényességének elvesztését eredményezi.

  • Mit tegyek, ha vízkőfoltos a csaptelepem?

    Vízkőfoltok megelőzése érdekében érdemes a csaptelep felületét rendszeresen egy tiszta, száraz, puha kendővel áttörölni. Ha mégis vízkőfolt jelenik meg a termék felületén, akkor azt maximum 5%-os ecetes oldattal lehet tisztítani. Rövid hatóidő után, bő vízzel le kell öblíteni, majd egy puha kendővel szárazra törölni.

  • Hogyan kell tisztítani a kifolyócső végén található perlátort?

    Csavarja le a kifolyócső végéről a perlátort és rövid időre áztassa be 5%-os ecetes oldatba, majd bő vízzel öblítse át és csavarja vissza a helyére.

  • A zuhanyból/fejzuhanyból nem jön át rendesen a víz, mit kell tennem?

    Ebben az esetben a zuhanyfej fúvókáit vízkőlerakódás tömíthette el. Érdemes rendszeresen a fejzuhanyt/kézizuhanyt rövid időre 5%-os ecetes oldatba áztatni, majd bő vízzel leöblíteni és száraz kendővel áttörölni.

    Easy Clean rendszer esetén a zuhanyfej szilikon fúvókáiból könnyen eltávolítható a vízkőlerakódás a fúvókák rendszeres átmozgatásával.

    Easy clean

  • Hogyan kell tisztítani a fekete termékeket?

    A fekete termékeket kizárólag langyos, szappanos vízzel lehet tisztítani, majd bő vízzel leöblíteni és végül száraz, puha kendővel áttörölni. Fekete termékek esetében javasoljuk a használat utáni azonnali, száraz, puha kendővel való áttörlést, mert így megelőzhető a vízkő lerakódása. Kérjük nézze meg az erre vonatkozó videónkat (indítás előtt kapcsolja be a feliratot): https://www.ferrohungary.hu/product-5884-BSC2BL.html

  • Hogyan kell tisztítani az antik bronz és arany színű termékeket?

    Az antik bronz és arany színű termékek tisztítására ugyanaz vonatkozik, mint a króm felületekre. Kizárólag semleges tisztítószerek, szappanos víz alkalmazható. Tisztítás után bő vízzel el kell távolítani a tisztítószer maradványokat, majd puha, száraz kendővel áttörölni a csaptelep felületét. Maró hatású, savas vagy lúgos, tisztítószerek, valamint szemcsés súrolószerek kerülendőek, mivel ezek a csaptelepek felületét károsíthatják, ami a jótállás/garancia érvényességének elvesztését eredményezi.

  • Hogyan kell tisztítani, fertőtleníteni a WC ülőkéket?

    A WC-ülőke tisztításához csak pH-semleges tisztítószereket vagy szappanos vizet szabad használni. Nem szabad savas bázisú tisztítószerekkel vagy súrolószerekkel tisztítani, ez károsíthatja a felületet és/vagy a díszítőfurnér sérülését okozhatja. A fém alkatrészekről (zsanérok) ecetes oldattal távolítsa el a vízkőlerakódásokat.

    A tisztítás után alaposan tisztítsa meg a felületet tisztítószer mentes, nedves ruhával, majd törölje szárazra egy puha kendővel.

IV. Alkatrészek, egyéb