A stabil nemzetközi háttérrel rendelkező Ferro Hungary Kft. több, mint tíz éve van jelen a hazai szaniter- és gépészeti termékek értékesítésének piacán.
A vállalat folyamatos fejlődésének köszönhetően ügyfélszolgálatunk bővül, melyhez keressük új munkatársunkat.
Az ideális jelölt feladatai közé tartozik majd partnereink magas színvonalú ügyfélkapcsolati kiszolgálása, rendeléseiknek teljes körű ügyintézése.
Feladatok
Rendelésfeldolgozás, szállítások kezelése, tranzakciókhoz szükséges dokumentumok kiállítása (számlázás, jóváírások, stb.);
Aktív részvétel az ügyfeleknek szánt promóciós és egyéb kampányokban;
Folyamatos kapcsolattartás az ügyfelekkel, értékesítőkkel;
Együttműködés a vállalat hazai és nemzetközi munkatársaival, társosztályaival;
Szakszerű ügyfélkiszolgálás, tanácsadás, panaszok, reklamációk kezelése telefonon és írásban;
Ügyféladatok rögzítése, kezelése és frissítése a vállalatirányítási rendszerben;
Megrendelések státuszának nyomon követése;
Jelentések készítése;
Adatbázisok kezelése.
Elvárások
Felsőfokú végzettség
Precíz munkavégzés
MS Office ismerete (elsősorban Outlook, Excel és Word)
Angol nyelvismeret (B1/B2): az írásbeli munka zöme angol nyelven zajlik, szóban elvárt a társalgás szint
1-2 év tapasztalat más hasonló vagy logisztikai, esetleg marketing területen
Az irodai, ügyfélkapcsolati munka iránti érdeklődés
Nyugodt személyiség
Magyar anyanyelv
Előnyt jelent
Egy vállalatirányítási rendszer ismerete
Amit kínálunk
Teljes munkaidejű, stabil hátterű munkahely
A pozíciónak megfelelő bérezés, negyedéves, éves bónusz
Közlekedési támogatás
Cafeteria (SZÉP Kártya)
Laptop, mobiltelefon, 1 monitor
Munkahelyi extrák
Ingyen kávé, tea, üdítő
ingyen parkolási lehetőség
Munkavégzés helye
1112 Budapest, Repülőtéri út 2/a
Jelentkezés módja: e-mailben a hr@ferro.hu címre angol és magyar nyelvű, fényképes szakmai önéletrajz és fél oldalas motivációs levél mellékletével.